Ervaringen van reizigers

Testemonials en quotes van Mister Goodlife's gasten in Zuidelijk Afrika

Beste Jos,
Wij willen je heel erg bedanken voor je geweldige programma, de bijzondere verblijfplaatsen op wine estates, de uitstekende diners bij verschillende toprestaurants. We hebben een fantastische tijd gehad en alles was prima geregeld. We zullen je promoten en komen heel graag een volgende keer bij je terug!
Sandra en Taco de Vries
Vandaag hadden we een leuke uitnodiging gekregen voor de Art Leisure Living Beurs. We waren o.a. op de stand van Exclusive Culitravel, die reizen verzorgt naar Zuid-Afrika. Droomreizen. In gesprek met Mister Goodlife senior en junior was ik toch zomaar even heel dicht bij Afrika.
Toch knap als je je Afrika gevoel zo weet over te brengen bij de klanten dat je ze heel even het gevoel kan geven dat je op bezoek bent bij ze in Stellenbosch in plaats van op de stand in Dudok Arena Hilversum. Ooit gaan we naar Zuid Africa…..tot die tijd geniet ik van het mooie tijdschrift wat ik gekregen heb met prachtige foto’s en verhalen. Heel hartelijk bedankt en graag tot ziens
Ria Kramer – De Ridder, Oud-Loosdrecht
Beste Jos
Fantastisch, veel dank, deze safari reis was perfect op alle punten. Alles was super, heel veel dank voor de prima begeleiding! !
Kick en Hansje Visser, Zwolle

Beste Jos,
Wij zijn inmiddels alweer een klein weekje terug in Nederland, wat betreft het weer hebben we Nederland niet gemist.
Het weer op de Seychellen was precies goed, niet te koud en niet te warm, zo rond de 29 tot hooguit 31 graden met een altijd aanwezige verkoelende zeewind. We hadden een mooie Villa met zeezicht en dat was in één woord echt fantastisch, bijna iedere avond hadden we vanaf ons balkon een geweldige zonsondergang.

Alles was en ging perfect, de vluchten, het ontvangst op de luchthaven Mahé, daarna bij de Ferry en bij aankomst in de haven van het eiland en op het resort, iedere keer stond er iemand te wachten, echt perfect, kon niet beter. Alles liep op rolletjes en was prima onder controle, alles was tot in de puntjes geregeld, onze complimenten. Het was echt een onvergetelijke vakantie. Voor volgend jaar denken we aan een culinaire wijnreis naar Zuid Afrika. Tegen die tijd nemen we weer contact op, tot nu toe bedankt voor een fantastische ervaring en een bijzonder leuke vakantie.

Nicole Idzerda en Martin de Groot, Diemen

Hoi Jos,
Helaas zit onze heerlijke reis erop. Echt een heerlijke vakantie!
Alle accommodaties waren helemaal top, prachtig gelegen en uiterst vriendelijk personeel, veel gezien en heerlijk gegeten.
We waren erg onder de indruk van het mooie appartement in Stellenbosch, genoten van de heerlijke restaurants de één nog beter dan de ander. Allemaal
erg sfeervol en attent dat ik via sms steeds nog even een bevestiging kreeg.

Ook het verblijf in Camps Bay was helemaal top. Prachtig penthouse met indrukwekkend uitzicht, heerlijk ontbijt en wederom zeer vriendelijk personeel.
Kan me voorstellen dat je een groot deel van het jaar in Zuid Afrika doorbrengt.
Dank voor je bijdrage aan een heerlijke vakantie.

Familie van de Bunt, Bilthoven

Beste Jos,
Gisteren zijn wij thuisgekomen van de door u georganiseerde, geweldige Afrikareis. Wij danken u voor alle informatie, de organisatie en uw bemiddeling. Deze reis is de mooiste en interessantste die wij ooit gemaakt hebben. We hebben veel speciale en leuke ervaringen gehad en interessante mensen ontmoet.

De door u gereserveerde lodges en hotels klommen vanaf Jo’burg op in sfeer en uitstraling. Ons verblijf in Jo’burg was interessant en het spelen op Copperleaf was een uitdaging. Ons verblijf in de….. Lodge was geweldig en het golfen op de Gary Player Course was heerlijk. De safari lodge bij het Krüger Park was zeer sfeervol; ze gaf ons het echte Afrikagevoel. De eigenaresse van de lodge was geweldig gastvrij en ook haar medewerkers deden alles om het ons naar de zin te maken; we waanden ons in het decor van de film “Out of Africa”. Golfen op Leopard Creek was natuurlijk een belevenis op zich. Het Entabeni Game Reserve was zeer de moeite waard. Ik heb op het Legend Golf & Safari Estate de Extreme 19th hole gespeeld met een score van 10, dat schijnt goed te zijn. Ook het golfen op de Steenberg golfbaan was weer geweldig. Kortom: we hebben geweldig genoten van deze door u samengestelde reis en we promoten uw organisatie bij iedereen die we over onze vakantie vertellen.
Wij wensen u veel succes met alles wat u onderneemt.

Rob Cuijpers, Stevensweert
Beste Jos,
Onze vakantie in zuid Afrika was de mooiste ooit! We hebben genoten! Het weer zat ons mee, de natuur was overweldigend mooi en zo divers! Kaapstad was super! Grootbos was geweldig! Kurland uniek en fijn! Onze villa op Zimbali luxe en lui. En Phinda, wat we daar hebben gezien was Beyond words! De meisjes hebben paard gereden, gezwommen, walvissen en de big 5 hebben we gezien en zoveel meer! Met pijn in ons hart gingen we terug naar Nederland. Ook de ontmoeting met ….. was bijzonder, wat een aardige mensen! Veel dank voor het uitstippelen van en helpen bij onze reis!
Caroline en Piet, Hannah en Fenna, Ridderkerk
Beste Mister Goodlife,
…..De documentatie, de ontmoeting met jou en de website gaven ons hooggespannen verwachtingen en deden ons lang op deze reis verheugen. Inmiddels zijn wij enige dagen thuis en kijken wij terug op een ontzettend fijne en boeiende vakantie! De verwachtingen zijn ver overtroffen……. Deze reis is een aanrader voor een ieder die een safari wenst in een rustig reservaat, maar zekerheid wil én krijgt inzake een prachtig verblijf, met een fantastische culinaire momenten. Dank voor alles!…..
Ruurdien en Chris van Egmond, Heemstede
Beste Jos,
Wij zijn inmiddels al weer enkele dagen terug in Nederland; dat is wel wennen…. We hadden een fantastische reis. De opbouw van de reis en de afwisseling die erin zat was uitstekend. Prachtige hotels en lodges… Al met al complimenten voor jouw werk. Wij willen met deze ervaringen in de pocket nog een keer naar…. Wij hebben het plan om een volgende keer eind augustus te gaan. Dan weten we je weer te vinden….
Wim Bosch en Beli Faasen, Otterlo

Hallo Jos,
Nog word ik helemaal enthousiast als ik terugdenk aan onze mooie reis. En iedereen zegt ook dat ik helemaal ga stralen als ik het over onze vakantie heb! Ik fantaseer er zeker over om binnenkort weer terug te gaan! Kaapstad staat hoog op mijn lijstje…. We zijn alweer een tijdje terug, maar ik wil je toch nog even vertellen hoe ongelooflijk heerlijk wij het hebben gehad. Als mensen vragen hoe de vakantie was en ik ga vertellen, dan wordt ik weer helemaal enthousiast en dat steekt mensen aan. Van begin tot eind was alles perfect geregeld en hebben we geen enkel probleem gehad…..Al met al een reis om echt nooit meer te vergeten!

We willen jou heel erg graag bedanken voor je goede zorgen en voor het plezier wat je ons gegeven hebt met alleen al de voorbereidingen en uiteraard helemaal met de accommodaties en de golfbanen die je uitgekozen hebt. Woorden schieten eigenlijk echt te kort voor het gevoel wat we hebben overgehouden aan deze reis! We hebben ons jubileum dubbel en dwars gevierd en zijn je daar zeer dankbaar voor.
We vertellen iedereen die het wil horen hoe het ons is bevallen en we bevelen je ook zeker overal aan. Mochten we snel weer naar Zuid Afrika willen dan weten we je zeker te vinden! Nogmaals heel erg bedankt voor deze super mooie beleving en ervaring!

Danielle de Jong en Erik Rondema, Aalsmeer

Hi Jos,
Heel veel dank voor je goede begeleiding. Ik heb er erg veel zin in en ga er iets moois van maken. Ik ga zo mijn laptop dichtdoen en dan beginnen aan mijn vakantie. Vanavond nog heerlijk mijn kookclub, dus geen slecht begin. Morgen nog wat dingetjes regelen en dan de lucht in. Het weerzien zal dierbaar zijn. Als we terug zijn ben je van harte welkom op een maal in Den Haag!
Annick Raymakers, Den Haag
Beste Jos
Heel hartelijk dank voor de hele fijne tijd die wij met jou en jouw vrienden in Zuid-Afrika hebben mogen doorbrengen. Bedankt voor de fijne tijd en goede zorgen…..
Hennie en Roel Egmond, Helmond
Beste Jos,
Na een voorspoedige vlucht feilloos opgehaald door Carlos en naar Stellenbosch gebracht naar de ongelofelijk mooie villa. Morgen bij daglicht eea nog eens goed in ons opnemen. Groet uit ZA!
Richard Hasselaar, Bilthoven
Hi Jos,
We zijn goed aangekomen. Letterlijk en figuurlijk: heerlijk eten. Daarbij alles briljant geregeld. Een zeer hartelijke ontvangst in……

Edwin en Corine Hofte, Amersfoort

Beste Jos
Dank je wel voor de supersnelle service!!! Het ziet er erg goed uit en we zijn enthousiast over je voorstel. Zelfs Benjamin, 5 jaar, zei bij het bekijken van de video: “mag ik daar naartoe??!! Kortom, van groot tot klein is er voorpret……
Humberto Tan, Ouderkerk aan de Amstel
Ha Jos,
Even een berichtje vanuit Kaapstad. We hebben t erg naar onze zin hier. De villa is erg aangenaam. Mooie golfbaan naast de deur!
Pieck en Marinette van Hoven, Ulvenhout
Hi Jos,
Even een woord van dank, reis was onvergetelijk en wederom met militaire precisie georganiseerd op de juiste transfer momenten, als we nog ergens een recensie of wat dan ook moeten plaatsen, let me know!
Gaby Bosch, Leiden
Beste Jos,
….Het land heeft indruk op gemaakt en ik hoop dat ik de gelegenheid krijg om nog eens terug te gaan. Heel veel dank voor jouw goede zorgen, waardoor deze reis mogelijk is geworden!……
Rini Ruefli, Hellevoetsluis
Hallo Jos,
Zijn gisteren (woensdag) terug uit Zuid-Afrika, alles echt mooi, en alles ook voortreffelijk geregeld, echt helemaal goed!
Alles zeer naar wens! Bedankt voor de mooie reis.
Hans en Elisabeth, IJsselstein
Testemonials Mister Goodlife Exclusive Culitravel
Wij nu zijn twee keer met Jos van Krimpen van Exclusive Culitravel naar Zuid-Afrika geweest. Reizen om nooit te vergeten; ze hebben onze verwachtingen overtroffen. De individuele aandacht, kleinschaligheid, service en kwaliteit en vooral de gastvrijheid gaven een extra dimensie aan ons verblijf rond de Kaap. We waren welkom in prima hotels en guesthouses en hebben genoten van voortreffelijke maaltijden. Zo wordt reizen wel heel comfortabel en exclusief. Reizen op maat waarbij je eigen wensen worden ingevuld dat is heel relaxed ! We willen iedereen die overweegt met Jos (Mister Goodlife) een reis te maken dat dan ook van harte aanbevelen. Wij zullen zijn verzorging nooit meer vergeten. We hebben er een vriend aan overgehouden.
Riet Sprengers (culinair auteur) en Cees Strobosch, Den Bosch
Beste Mister Goodlife,
Bij deze wil ik u even laten weten dat onze gasten overweldigend enthousiast zijn teruggekomen uit Zuid-Afrika! Alles was super verzorgd en met de kleinschaligheid en gezelligheid waren zij super content! Heel hartelijk dank voor het goede advies en de organisatie…..
Annelies van Ee, Renault Nederland, Amsterdam
Hoi Jos,
Frans en ik willen je nog bedanken voor je inzet. Het was een fantastische reis, we hebben echt veel geleerd over het land, de wijn en het eten. En het was vooral ook heel gezellig. Ik vind de sfeer van het land ook heel open en iedereen was even aardig. De guesthouses waren heerlijk luxe. Ik vond het ook een luxe dat we een hele week lang niet hoefden na te denken. De Zuid-Afrikaanse wijnen zijn echt fantastisch, vooral omdat ik er geen hoofdpijn van krijg. Kan ik ook weer eens wit drinken……..